Verzenden
Hoe weet ik dat mijn bestelling is verzonden?
Als wij u bestelling verzenden ontvangt u maximaal drie E-mail berichten t.w.:
1 x factuur voor uw administratie
1 x Informatie over de zending met een track en trace nummer waarmee u de zending kunt volgen.
1 x Informatie dat de zending is afgeleverd.
Met welke vervoerder verzend u de pakketten
Wij verzenden met postnl
Hoe vaak wordt een pakket aangeboden
Per 15-10-2019 heeft postnl besloten om paketten maximaal 1 keer aan te bieden op het afleveradres. Bij afwezigheid kunt u het pakket de volgende dag afhalen bij een postnl afgiftepunt bij u in de buurt. Met ingang van 1-7-2022 ontvangt u geen briefje meer bij afwezigheid, u wordt geinformeerd via de email.
Uw pakket moet binnen 3 dagen afgehaald worden bij de afhaal lokatie.
Kunt u ook verzenden naar een postnl afhaal lokatie
Dit is mogelijk, u kunt bij het aflever adres de adresgegevens van het postnl afgiftepunt invullen
Kunt u BTW vrij (intracommunautair) leveren aan EU landen
Nee, helaas is dit nu nog niet mogelijk
Kan ik mijn bestelling ook afhalen
Dit is mogelijk, wij nemen altijd contact met u op als uw bestelling compleet is en kan worden afgehaald.
Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Orderbedrag lager dan € 99,00 - verzendkosten € 6.95
Orderbedrag hoger dan € 99,00 - geen verzendkosten
Wat zijn de verzendkosten naar Belgie ?
Orderbedrag lager dan € 99,00 - verzendkosten € 9,95
Orderbedrag hoger dan € 99,00 - verzendkosten € 7.5
Orderbedrag hoger dan € 150 - geen verzendkosten
Verzend u ook naar andere landen binnen de EU
Dit is mogelijk, informeer naar de mogelijkheden
Waarom worden sommige artikelen niet verzonden
Vervoerders stellen eisen aan de omvang en gewicht van een pakket. Hierdoor is het niet mogelijk om pakketten te versturen die te zwaar, te groot of zeer breekbaar zijn. Bij het artikel staat aangegeven als deze niet wordt verzonden.
Afhalen na afspraak is in Rotterdam of rechtstreeks bij de leverancier wel mogelijk.
Informeer naar de mogelijkheden.